;)

efter att ha hört lite olika röster tala ut om hur bra deras sommar var skulle jag vilja gå ut med att min sommar sög. high five om samma sak hände dig. är 100% ärlig när ja säger att jag öht inte minns första halvan av sommaren. bara vissa konstiga minnen som är typ
 
jag och hedda på natten vid universitetet o det spöregnar och vi är uppe i skogen o jag är död inombords och gnällig o sen kmr några killar fram bakom nån buske, och dom har med en tjej som är 13 år
 
bl.a har mitt självförtroende fuckat upp nå grovt o har känt mig övergiven av alla i hela världen som jag känner och sen tänkte ja att när det blir höst kommer jag iaf vara färdig med det här och redo för resten av livet men nu är det tyvärr så att det enda man lär sig är att man måste klara sig helt och hållet själv och det är jag INTE nöjd med och inte så bra på heller
 
men, jag kommer förhoppningsvis vara bra på att köra bil och sen när jag skaffat körkort är det goodbye stockholm goodbye hägersten med alla platser man vart på, eller så flyttar man bara, jag tycker om att åka bil så det passar mig med vinden i håret, vill helst ha en kille med bil, kille sökes med bil utan känslor

RSS 2.0