silly ho

okej ett tips.. lägg inte upp samma saker på alla sociala medier. alla har ju alla sociala medier. det är så jävla tråkigt med insta bilder på bloggen. din fb profilbild på twitter. inte för o va taskig men. tips från en som går medialinjen. *ingen bryr sig*
 
joel har sagt att han tycker det är tråkigt när folk berättar om sina drömmar så jag gör det här nu. inatt drömde jag en hetsig dröm om parfymshopping på klippet. men nu kommer jag inte ihåg vad dom kostar på riktigt men i drömmen kostade dom 1 dollar. ooooookeeeeej nu är det verkligen ingen bryr sig varning
 
idag skulle jag köpa en present så jag var tvungen att åka till t centralen vilket var hemskt. skulle gå i alla killaffärer och var nära att få ett psykbryt efter att ja även vart på alla killaffärer i liljeholmen. allt e killars fel;( 
min själ läkte sen iallafall när jag var på umo för där är dom inte alls sådär hetsiga. jag tycker att alla är lite hårda mot umo. visst dom har mycket problem. men för vissa är det väldigt skönt att dom bara är där och bryr sig om en. fick dessutom ett ppillerfodral i mörk fuchsia "mocka"! helt kostnadsfritt
 
nu sitter jag iaf och väntar på att jollan ska sluta vara med en viss person som fyller år på samma dag som jag men jag säger inte vem det är
det fick mig faktiskt att tänka på en lyric från tlc låten silly ho som går såhär:
 
I ain't never been no Silly Ho
Waiting for your call
 

typiskt att man ska va en silly ho:/
 
 
lappen-kvar-mode
 
 
 
puss o kram mina vänner
 
 
 

RSS 2.0