blogger.com

jag just nu, sippar cola samtidigt som några bråkar vilket för en gångs skull inte är nåt your girl blogginnehavaren (Jag) dragit igång. '
 
jag har iaf gått till banken och fått hjälp av en väldigt söt tjej fast att banken as we know kan vara en stressande plats. eller det var första gången jag gick till banken med mitt egna ärende, sen fick jag även tjejens visitkort och nu börjar jag undra om hon kanske är intresserad av att fortsätta relationen. sen la jag min lön från när jag sommarjobbade på enkla sparkontot, dom ska jag spara tills jag och dilsah ska flytta.
 
för mig känns det skönt nu att tänka att jag har en plan eftersom det är nåt samhället pushar. men jag är oxå rädd. 
 
nu vilar jag mest men försöker varva det med att ha kul och det går bra, när ja va ute på fredagen hade jag inte ledsna tankar på hjärnan utan hade inga tankar alls ha ha ;-) ett framsteg
 
en tråkig grej är att jag känner att jag tar ut vissa av mina frustrationer på andra och jag hatar det men jag försöker verkligen att anstränga mig. ibland vet jag inte om jag borde "stå upp för andra" (lägga mig i) eller bara mind my own bussiness, för dom har ju inte bett mig om det.  men ibland blir jag som galen på folk ska ska va spontantaskiga hela tiden, men så kan man inte säga nåt för då e man känslig elr vad. 
 
sen skulle jag vilja ge en shoutout till hedda för man alltid kan säga saker till henne utan att det känns som hon blir uttråkad eller inte bryr sig eller tkr man e knäpp
och shoutout till alla andra också
 
senare ska jag göra ett inlägg med bilder från min hjärndöda sommar ses då :*
 
 

RSS 2.0