känslig/ytlig tjej

livet ändå.. är det inte spännande! är det inte härligt att leva...
jag är i en konstig period där jag tänker väldigt mycket på att jag ska flytta inom det närmsta halvåret. förut var jag rädd men inte längre direkt. men jag har så mycket att klara av innan dess, en massa saker att fixa..  jag har fått en känsla av att allt jag gör är avgörande eller slutgiltigt. hur olika relationer utvecklas/inte utvecklas innan jag flyttar. jag måste tex messa mitt ex eftersom att jag inte vill hamna i en situation där jag flyttar och aldrig träffar honom igen för det skulle kännas fel. fatta avgörande! 
 
jag har varit mycket arg, eller snarare irriterad. mamma säger att det är för att jag ser ett slut, på skolan, och därför låter jag känslor komma fram som hade varit för krångliga att ha för tidigt. nu vill jag göra allt på mitt sätt och blir arg när folk motverkar det.
 
men det är lugn att vara gammal och vis. 
och fräsch har jag blivit när jag blitt äldre. gjort ögonbrynen, vart hos frissan, min hud uppför sig mycket väl. 
här är mina bästa tips för att bli vårfräsch:
 
  • klipp dig såklart, bara gör det. jag rekommenderar "lång bob", såhär:
 
 
  • passa på att använda massa syror på ansiktet innan det blir för soligt/somrigt! Kötta peeling varje kväll och sen olja, solskydd på morgonen. jag har köpt en underbar olja från REN och vill aldrig använda nån ansiktskräm nu bara den :( 
  • såhär får man snygg rumpa utan att träna: torrborsta sönder varje kväll och slasha sen på brun utan sol. JA det funkar.
  • ärligt snygg glow: carmex runt hela munnen samt på kindbenen och vart som.

RSS 2.0