thanksgiving

nu är jag här för att jag måste sluta va en gnällig dumskalle och tro att bloggar finns till för att sprida viktig information, och istället acceptera sanningen att jag behöver min blogg för att spara alla fina minnen jag har :) dessutom tror jag att det är allmänt bra för tjejer att skriva sina tankar och inse att det är skitsamma ifall det visar sig i efterhand att ens tankar var helt åt skogen fel. 
 
eftersom det har varit thanksgiving tänkte jag ge lite tack till olika saker!
 
  • tack för att jag med hyffsat stor succes lyckats sluta bry mig om vad folk gör på instagram. inget där intresserar mig längre och verkligen inga event-bilder på random folk som är snygga verkligen INGEN BRYR SIG (förutom jag för ett år sen). det enda jag har instagram till nu är för att då och då lägga upp selfies bara så killar inte glömmer bort sitt jobb.
  • tack för att december kommit och jag inte är deprimerad längre :) superbra jag älskar numera december och är "taggad på snön"
  • tack för att jag får vara omgiven av mängder med tjejer som jag älskar hela tiden. detta ger mig sååå mycket, imponeras jämt o ständigt över hur alla tjejer pallar hela tiden. stolt mamma
 
pok

RSS 2.0