palm vs frost

god kväll
en sak som jag verkligen kan tänka mig att göra är att flytta till en varm plats någon gång. fast att man väl har vissa emo-tendenser så älskar jag egentligen saker som stranden, drinkar och frukt, och att ha på mig söta kjolar, vinden i håret. och jag älskar att bada i havet för det renar själen. även kåt på palmer. 
 
 
 
 
 
 
problemet är att jag också får hjärtknip av tanken på att inte få vara i sveriges vackra skogar :( 
vacker skog = berget med utsikt över sjön trekanten i liljeholmen i halvcentrala stockholm.
det handlar också om nu på senaste när det varit dimma ute en hel del som jag älskar, och så är det sån frostluft. men det finns såklart kvar även fast man flyttar, jag hoppas lite på att mina föräldrar ska flytta ut på landet men det tror jag inte dom kommer göra, dom vill däremot bo på en båt.
 
 

RSS 2.0