throwback till tidigare i livet och också nu

en skojig lustgasfest som va jättekul! Ada samlade drinkar och drycker som en duktig liten hamster, sen gick hon vilse och jag o fideli gick för o leta reda på henne i labyrinten som är midsommarkransen, sen blev vi polisanmälda ! saknar 

jag i en tidningen Julia-look!



jag o kattsi och nån italiensk modell på färgfabriken

ännu en kväll i drinkstöldens täcken där dilsah snodde han i maskens shottar från själva "performancet"
min lillebror i heron city när vi skulle se nya bondfilmen
en mysig restaurang i mood gallerian faktiskt ! åt såå goda små saker
100% wasted på "krukan" som valde att ta blott 3 kr från mitt konto för ölen och det är jag evigt tacksam för. fint 
den här bilden är så ful var tvungen att försöka göra nånting? men det här är samma natt när vi drog förbi skolan och fideli fick sin dator uppdaterad haha , vi håller på o nyktra till o sminket e åt helvete o mkt känslor som flödade
jag på wollmars
bubbel me tjejerna på slakthuset 
rolig och söt fågel i puerto rico

småsöt jag brevid ac:n 
klubben min pappa haft här hemma senaste veckorna

här e på en förfest hos fågel på nyår dom mittemot debatterade saker (alltid kul på fest) vilket jag fångade på bild :)

ingen aning vems bild det är!

adas födelsedagsfest! det var en hälsning till några killar vi känner
det var så jävla kallt när vi skulle hitta till festen :(
förra veckan i mitt badrum. har i veckan ätit mycket frukt, varit true 2 myself, gjort läskiga saker och också unnat mig så jag är nöjd! om nån har appen peach får ni supergärna lägga till mig, jag vill ha några vänner! jag heter j_lo där. puss!
 


RSS 2.0